Правила життя
Правила
життя Квентіна Тарантіно
Американський режисер Квентін Тарантіно (27 березня 1963). Відомий також як сценарист, актор, кінопродюсер і кінооператор, один з найяскравіших і найвпливовіших представників постмодернізму в кінематографі.
1763
Правила життя
Те, що ти показуєш характер, зовсім не свідчить про те, що цей самий характер у тебе є.

Я ніколи не зустрічав свого батька і ніколи особливо не хотів його зустріти. Тільки те, що він переспав з моєю матір'ю, не робить його моїм батьком. У нього було тридцять років, щоб побачити мене, але він раптом вирішив це зробити, коли я став знаменитим. Колись, коли я носив його ім'я, а він не з'являвся, я думав: «Що ж, це навіть круто. У цьому є стиль ». Але ця чортова слава притягує людей.

Коли я збираюся писати новий сценарій, найважче для мене - це піти в канцтовари та купити блокнот.

Щоб написати роман, потрібні тільки авторучка і аркуш паперу.

У письменника повинен бути тихий внутрішній голос, що постійно нагадує: «Скажи правду. Відкрий кілька секретів».

Мені дуже подобається те, як я пишу. Я думаю, що роблю це добре. Але насправді я ніколи не вважав себе письменником. Інакше я б не писав сценарії. Я б писав романи.

Я насправді думаю, що вміння розповідати історії - одна з моїх сильних сторін.

Веселим можна зробити що завгодно. Гумор - це збільшувальне скло, що дозволяє нам поглянути на суспільство, самих себе, свої риси характеру, свої проблеми. Гумор - те, що нам потрібно, щоб дійсно бачити.

У кіно найголовніше - зробити хороше кіно.

У мене різне ставлення до насильства в реальному житті і в кіно. Насильство в кіно викликає сильні почуття, а в житті - тільки жах і огиду.

Насильство - один з кінематографічних прийомів.

Кому-небудь знесуть півголови з вінчестера - і мене це ні краплі не зачепить. Я сприймаю це як кльовий спецефект. Мене по-справжньому зворушують звичайні людські історії. Хто-небудь поріжеться аркушем паперу, і мене пробирає, тому що я можу це на себе приміряти.

Великі Ідеї псують кіно. У кіно найголовніше - зробити хороше кіно. І якщо в процесі роботи тобі в голову прийде ідея, це відмінно. Але це не повинна бути Велика Ідея, це повинна бути маленька ідея, з якої кожен винесе щось своє. Я маю на увазі, що якщо ти знімаєш кіно про те, що війна - це погано, то навіщо тоді взагалі робити кіно? Якщо це все, що ти хочеш сказати, - скажи це. Всього два слова: війна - це погано. Тобто всього три слова. Хоча два слова буде ще краще: війна - погано.

Якби я не був художником, я навряд чи працював би на пошті або на восьмигодинній роботі. Думаю, я був би кидалою. І все життя бігав би від хлопців з відділу з економічних злочинів.

Я не вештаюсь по більярдних. Не граю в покер. І не ходжу на спортивні матчі. Для мене навіть по телевізору дивитися спорт - це катування. Можу сходити на бейсбол, тому що гра там менш важлива, ніж пиво і публіка. Чого не можу зрозуміти, так це того, що середній американець не може три години відсидіти в кіно, але може чотири години дивитися ідіотський футбольний матч.

У мене є купа теорій, і одна з них у тому, що ніхто насправді не любить спорт. Чоловіки просто вважають, що вони повинні його любити, і вдають це. Те ж саме я думаю про групу The Who. Насправді ніхто не любить цю групу. Вважається, що її просто необхідно любити, ось всі і роблять вигляд. Їм страшно зізнатися, що король - голий.

Робити фільми, а не дітей - ось мій девіз. До біса маленьких сопливих ублюдків, я хочу веселитися.

Я не стверджую, що я не буду одружуватися і не заведу дітей, поки мені не виповниться 60 років, але я зробив саме такий вибір і йду по цій дорозі, оскільки це - мій час, щоб робити фільми.

Я не ходив до кіношколи, я ходив у кіно.

Запозичують посередності, професіонали - крадуть!

Діалоги - це моя фішка. Це те, чим я займаюся! Я поважаю думку людей, але вийти з мого фільму і сказати: «Занадто багато діалогів», - це така ж тупість, як сказати це, подивившись п'єсу Теннессі Вільямса або Девіда Хейра. Не можна бути моїм шанувальником і не любити моїх діалогів. Між іншим, кожен мій фільм критикували за те, що в них довгі нудні діалоги. Окрім, хіба що першої частини «Убити Білла», де суцільне мочилово.

У моїх фільмах немає місця моралізаторству. Я оповідач, а не мораліст.

Я завжди сподіваюся, що якщо мільйон чоловік дивляться мій фільм, вони дивляться мільйон інших фільмів.

Якщо наприкінці року я можу сказати, що я бачив десять по-справжньому - без всяких знижок - хороших фільмів, значить, рік вдався.

Люди думають, що доля - це те, що має статися. Насправді доля - це те, чого трапитися не повинно.

Все, в чому я не добиваюсь успіху, мені не подобається.

Я не буду прогнозувати свою долю, я занадто молодий для цього.

Мало хто любить переможців, чи не так?

Дивіться також

Перше вручення премії «Оскар»

16 травня 1929

Перший Каннський фестиваль

20 вересня 1946

«Кримінальне чтиво» Квентіна Тарантіно

24 травня 1994