О 18-12 літак місцевого рейсу 123 під командуванням капітана Такахама злетів з аеропорту Ханеда в Токіо. Через 12 хвилин під час набору висоти у літака відірвало хвостовий стабілізатор та частину кіля. Розгерметизований літак, який знаходився на висоті 4100 метрів, втратив керування, про що капітан повідомив диспетчера. Протягом наступних 27 хвилин Такахама безуспішно намагався відновити управління. О 18-56 літак пішов у піке, його вдалося вирівняти, однак правим крилом він зачепив верхівки дерев, перевернувся і на швидкості 700 км/год різався в гору Оцука на висоті 1600 метрів над рівнем моря.
Першим місце катастрофи через 20 хвилин виявив американський військовий вертоліт. Проте, із-за крутизни схилу гори і пожежі рятувальники змогли прибути на місце катастрофи лише через 14 годин. Живими вони виявили чотирьох пасажирів, які обгоріли і страждали від переохолодження.
Наступне розслідування показало, що ще в 1978 році в цьому літаку була пошкоджена перегородка, яка відділяє герметичний пасажирський салон від негерметичної хвостової частини. Під час ремонту не були дотримані технологічні норми і під дією багаторазових навантажень перегородка, відірвавшись, пошкодила гідравлічні системи літака, а перепад тиску призвів до відриву його хвостової частини. Це зробило літак некерованим.
Компанія «Japan Airlines» визнала свою вину, її президент подав у відставку, а начальник технічної служби покінчив життя самогубством.
Ця авіакатастрофа є найбільшою в світі з пов'язаних з аварією одного літака.
Коментарі
Дивіться також
• Авіакатастрофа у Рамштайні, 1988
• Скнилівська трагедія, 2002
• Авіакатастрофа під Смоленськом, 2010
• Рейс MH17, 2014