Цей день в історії
сьогодні
Заголовки
arrow_right
Хронологія
Теми
Регіони
нові статтіпопулярні статтівсі статті
Правила життя
Подкасти
ЗНО
Ще
arrow_right
Моя історія
Підтримати
search
Цей день в історії
menu
Політ першого дирижабля
2 липня 1900 року відбувся перший вдалий політ дирижабля моделі LZ-1, сконструйованого відставним пруським офіцером Фердинандом фон Цеппеліном. Політ 420-футової сигароподібної машини, котру приводив у рух 16-сильний мотор, над Боденським озером на околиці Фрідріхсгафена тривав 17 хвилин і закінчився падінням апарату через несправності в рулі висоти.
На обкладинці: Фердинанд фон Цеппелін
11276
Наука, освіта і техніка
Вперше граф Цеппелін зацікавився літальними апаратами, легшими за повітря, в 1863 році, коли як військовий спостерігач перебував у складі армії Півдня під час Громадянської війни в США і мав нагоду бачити як повітряні кулі використовувались для проведення розвідок позицій супротивника. В 1891 році, звільнившись у запас, Цеппелін повністю присвятив себе справі створення дирижаблів і в 1900 році провів перше вдале випробування своєї машини. Хоча сама ідея апарату, котрий рухався в повітрі при допомозі двигуна, була не нова, каркасна модель дирижабля Цеппеліна була найбільшою із збудованих на той час.
Продовжуючи експерименти, 1 липня 1908 року Цеппелін на моделі LZ-4 зумів протриматись в повітрі 12 годин і розвинути швидкість 40 км/год. Під час Першої Світової війни декілька "Цеппелінів" використовувалось німцями для бомбардування території Британії, а в 1929 році на самому знаменитому дирижаблі "Граф Цеппелін" було здійснено навколосвітню подорож.
В 30-х роках "Граф Цеппелін" став першим дирижаблем, котрий почав виконувати регулярні трансатлантичні рейси, котрі були настільки популярними, що було створено найбільший із коли-небудь збудованих дирижаблів — модель "Гінденбург". Недоліком всіх машин Цеппеліна було використання вогненебезпечного водню в якості наповнювача, що й привело до аварії і загибелі в Нью-Джерсі 36 пасажирів першого трансатлантичного рейсу "Гінденбурга" 6 травня 1937 року.
Після цього інциденту апарати "легші за повітря" практично вийшли із вжитку, і жоден з них не пережив Другу Світову війну.
«Цей день в історії» © 2001-19. Текст статті поширюється за ліцензією «Creative Commons Із зазначенням авторства 3.0 Неадаптована» і з обов'язковим активним гіперпосиланням на дану вебсторінку. Сподобалась стаття? Підтримайте чашкою кави.

Коментарі

Дивіться також

Тімоті Снайдер «Історична відповідальність Німеччини перед Україною»
Пряма Мова
Тімоті Снайдер «Історична відповідальність Німеччини перед Україною»
Наука, освіта і техніка
Авіація і космонавтика
Європа
Нова історія

Головні події 2 липня

#ЦейДень
Все про 2 липня
Події, факти, персоналії
keyboard_arrow_left1 липня
3 липняkeyboard_arrow_right
© 2001-19
info_outline
format_color_fill

arrow_upward