Ігор Сікорський народився у Києві в 1889 році у сім'ї відомого українського психіатра і педагога Івана Олексійовича Сікорського; військову та інженерну освіту отримав у Санкт-Петербурзі (військове училище), Парижі (Технічна школа) та Києві (Політехнічний інститут). У 1908 році, натхнений зустріччю у Франції з піонером повітроплавання Вілбуром Райтом, зацікавився конструюванням літальних апаратів, котрі почав створювати в 1909 році.
За браком спеціальних матеріалів і потужних двигунів Сікорський відмовився від робіт над гелікоптером (два з них, представлені на київській виставці 1909 року, не могли злетіти з пілотом), а зайнявся створенням аеропланів із жорстким крилом. В 1910 власноруч підняв у повітря перший літак власної конструкції С-2.
У 1911 році у Києві Ігор Сікорський власноруч провів випробування літака "С-5", на котрому літав понад годину, досягнувши висоти 450 метрів. Цього ж року на літаку "С-6" він встановив перший світовий рекорд швидкості з екіпажем (три особи) — 111 км/год. У 1913 році Сікорський власноруч зконструював, виготовив і випробував перший багатомоторний літак, котрий мав чотири двигуни і закриту кабіну для екіпажу; він став прототипом чотиримоторного бомбардувальника, що серійно випускався на Російсько-Балтійському заводі у Петрограді і використовувався Росією у 1-й Світовій війні.
Після Жовтневого перевороту в Росії, Сікорський емігрував до Франції, а потім — до США, де в 1919 році заснував авіабудівельну компанію "Сікорський", котра зайнялась будівництвом гідропланів. У 1928 році Сікорський став громадянином США. На основі моделі багатомоторного гідроплана Сікорського "S-40 Амерікен Кліппер" у 1931 році компанія "Пан-Амерікен" відкрила регулярне авіасполучення з країнами Карибського регіону і Південної Америки. До 1939 року Сікорський створив близько 15 типів літаків.
Лише в кінці 1930-х років Сікорський повернувся до давньої мрії юності — створення вертольотів — і у 1939 зкоструював свій перший вдалий гелікоптер Vought-Sikorsky 300, серійне виробництво котрих для армії США почалось у 1943 році. На вертольотах Сікорського були вперше здійснені перельоти через Атлантичний (1967 р.) і Тихий океани (1970 р., з дозаправкою у повітрі) Майже до 65-річного віку Ігор Сікорський продовжував працювати інженером-конструктором і лише у 1957 році відійшов від активних справ.
Помер Ігор Сікорський 26 жовтня 1972 року і похований на греко-католицькому кладовищі міста Стретфорд (штат Конектикут).